Saturday 17 October 2015

Best Of Best


waqat pani ki tarha hathon se behta ja raha hai... 
koi yunhi tere hijarr mein marta ja raha hai...

یہ میری غزلیں، یہ میری نظمیں
تمام تیری حکائتیں ھیں
یہ تذکرے تیرے لطف کے ھیں
یہ شعر تیری شکائیتیں ھیں
میں سب تری ںذر کر رھا ھوں
یہ ان دنوں کی ساعتیں ھیں
جو زندگی کے نئے سفر میں
تجھے کسی وقت یاد آئیں
تو ایک اک حرف جی اُٹھے گا
پہن کے انفاس کی قبائیں
اُداس تنہائیوں کے لمحوں 
میں ناچ اُٹھیں گی یہ اپسرائیں
مجھے ترے درد کے علاوہ
بھی اور دکھ تھے یہ جانتا ھوں
ھزار غم تھے جو زندگی کی
تلاش میں تھے یہ مانتا ھوں
مجھے خبر تھی کہ تیرے آنچل 
میں درد کی ریت چھانتا ھوں
مگر ھر اک بار تجھ کو چھُو کر
یہ ریت رنگِ حنا بنی ھے
یہ زخم گلزار بن گئے ھیں 
یہ آہِ سوزاں گھٹا بنی ھے
یہ درد موجِ صبا ھوا ھے
یہ آگ دل کی صدا بنی ھے
اور اب یہ ساری متاعِ ھستی
یہ پھول، یہ زخم۔۔ سب ترے ھیں
یہ دکھ کے نوحے، یہ سُکھ کے نغمے
جو کل مرے تھے، وہ اب ترے ھیں
جو تیری قربت، تری جدائی 
میں کٹ گئے ھیں روزوشب ترے ھیں
وہ تیرا شاعر، ترا مغنی
وہ جسکی باتیں عجیب سی تھیں
وہ جس کے انداز خُسروانہ تھے
اور ادائیں غریب سی تھیں
وہ جس کے جینے کی خواھشیں بھی
خود اُسکے اپنے نصیب سی تھیں
نہ پوچھ اُس کا کہ وہ دیوانہ
بہت دنوں سے اُجڑ چُکا ھے
وہ کوہ کن تو نہیں تھا لیکن
کڑی چٹانوں سے لڑ چُکا ھے
وہ تھک چُکا تھا اور اُسکا تیشہ
اُسی کے سینے میں گڑ چُکا ھے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ 
۔
۔
۔
وہ تھک چُکا تھا اور اُسکا تیشہ۔۔۔۔۔۔۔


یہ میری آرزو تھی کہ

میری تکمیل تم کرتے
محبت میں, سفر کی ابتدا سے انتہاؤں تک
کوئی بھی مرحلہ آۓ,
میرے ہر خواب کی, ہر سوچ کی,
تعمیل تم کرتے,
میرے سونے سے جیون میں
دھنک رنگ ساری دنیا کے,
سدا تحلیل تم کرتے,
میری آنکھوں میں ہر دم ہیں,
تمہارے نام کے پیغام,
مجھے تکتے ہوۓ ہر دم,
ہر اک پیغام کی ہمدم
فقط ترسیل تم کرتے,
مگر جو مجھ پہ گزری ہے
وہ میں نے کب کہا تھا کہ
محبت کے سفر میں,
بیچ دوراہے میں لے جا کر,
مجھے تم چھوڑ دیتے یوں,
میری تحقیر تم کرتے
میری تذلیل تم کرتے...!



آنکھ نے سمجھایا آنسووں کو

وقت کی واپسی نہیں ہوتی ۔


be-waja bhul gai......
be-panah chahne waly.


kash kisi k dil me hamry liye th0ri c jaga h0ti...
t0 aaj hum bhi parind0on ki tarah aawara na h0ti...

UmeeD Jin Logon Se Thi Who Bhi Tanha Kar Gaye.
Aaj Kis Ko Kahen k Tum Mere Apny Ho.


Teri zaat se koi shikwa nahe dil-e-nadaan...
Chahnay walo ko aksar saza hi milti hay.

saari umar aik hasrat he rahi dil main...
kaaaash ka apnoon main bhi apna hota ...


shekayatain bhi the osy to serf mere khaloos se.....
ajeeb tha wo shakhs meri aadatain na samjh saka..


Aaj Buhat Soch Ky Khud Sey Sawal Kiya Mein Ney,
Aisa Kiya Hain Mujh Mein Jo Log Mujh Sy Wafa Nahi Kartay
"Tume "MuJhe "Moqa "To "Do "Ietebar Ka ....
"TaHK "JaoGe "Ge "Chalte "ChAlte "MeRi "WaFa k "SaT

mujhe tum nazar se gira to rahe
ho
mujhe tum kabhi bhi bhula na
sako gay
na'jaane mujhe Kyun yaqeen ho
chala hai
mere pyar ko tum mita na sako
gay
meri yaad ho gi,jidhar jao gay
tum
kabhi naghma ban k ,kabhi ban k
aansoo
tarapta mujhe har taraf paoge
tum
shama jo jalai hai meri wafa ne
bujhana bhi chaho,bujha na sako
gay
mujhe tum nazar se...
kabhi naam baaton mein aaya jo
mera
to be'chain ho ho k dil thaam lo
gay
nigaahon mein chaaye ga ghum
ka andheira
kisi ne jo poocha sabab aansuon
ka
batana bhi chaho ,bataa na sako
gay
mujhe tum nazar se gira to rahe
ho



Haal puchhte nahi zinda logo ka woh...
Aur janaze mein chale jate hai baarat ki tarah..


جن کے ہم منتظر رهے ان کو
مل گئے اور ہمسفر شاید








No comments:

Post a Comment